Cum te putem ajuta ?
Program comenzi: 10:00-16:00 (Luni-Vineri)
TRANSPORT GRATUIT la comenzi de peste 300 lei

Cosul de cumparaturi

Cosul este Gol !

Termeni si conditii

1. Definitii
Pentru o interpretare cat mai buna si uniforma a Termenilor si Conditiilor de utilizare a Site-ului, precum si a drepturilor si obligatiilor care decurg din acceptarea acestora, urmatorii termeni vor fi interpretati dupa cum urmeaza:

  • Denumirea companiei: Z-ONLINE INTERNATIONAL MARKETING.
  • Adresa Sediului Social:Comuna Afumati, Soseaua Bucuresti-Urziceni,nr.79,etaj1,camera2,Afumati,Ilfov, 
  • Cod unic de inregistrare: RO38827545 email: office@zilanonline.ro, Tel.:0731331394
  • Website sau Site:  - www.zilanonline.ro


Produs/ Serviciu: orice produs sau serviciu publicat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului, ca urmare a Contractului incheiat.

Comanda: un document electronic ce tine locul unei forme de comunicare intre Vanzator si Cumparator, prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona produse si/ sau servicii promovate de Site.
Clientul/ Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea produselor si/ sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi. Comanda va fi considerata finalizata dupa efectuarea platii prin una dintre modalitatile indicate express. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs si/ sau serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Daca un produs/ serviciu este adaugat in cosul de cumparaturi dar comanda nu este finalizata, acest lucru nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit, nici rezervarea automata a produsului/ serviciului.

Metoda de plata: prin card, prin intermediul serviciului autorizat Netopia Mobilpay inainte de livrare.

In cazul in care, Clientul alege plata online ca metoda de plata, lipsa confirmarii platii de Netopia Mobilpay, in termen de 2 zile de la plasarea comenzii, va duce la anularea comenzii. In acest caz, puteti plasa din nou o comanda si puteti alege o alta metoda de plata. Procesarea comenzii platite, prin plata electronica, incepe dupa confirmarea platii pentru produse in acest caz.


Cumparator/ Utilizator/ Client: orice persoana fizica avand varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, sau a unei comenzi rapide fara cont, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului, din sectiunea Termeni si Conditii.

Cont: o sectiune din Site care cuprinde o adresa de e-mail si o parola ce permite Cumparatorului transmiterea unei comenzi si care contine informatii despre Client/ Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (comenzi, facturi fiscale, garantii bunuri etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si de actualitate.

Contract: reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continutul Site-ului se refera la:
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate online;
- continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator, prin mijloace electronice si/ sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
– orice informatie comunicata Cumparatorului prin orice mijloc de catre un angajat/ colaborator al Vanzatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
– informatii legate de produsele si/ sau serviciile si/ sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
– informatii legate de produsele si/ sau serviciile si/ sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
– date referitoare la Vanzator sau alte date privilegiate ale acestuia.

Oferta: oferta de produse/ servicii, la preturi speciale/ promotionale, pusa la dispozitia utilizatorilor/ abonatilor de catre Vanzatori (Parteneri), prin intermediul Site-ului.

 Accesare Site


Accesul/ vizitarea acestui Site se supune Termenilor si Conditiilor de utilizare, implicand acceptul explicit si fara obiectiuni al dumneavoastra si reprezinta intreaga intelegere (contractul valabil incheiat) dintre parti.
Daca nu sunteti de acord sau nu acceptati, fara limitari sau calificari, Termenii si Conditiile de utilizare ale acestui Site, va rugam sa nu continuati accesarea Site-ului.
In cadrul acestei pagini web sunt publicate si promovate produse si servicii provenite de la terti furnizori la preturi speciale/ promotionale. Aceste preturi speciale/ promotionale sunt valabile pentru o anumita perioada de timp. Produsele/ serviciile oferite pot fi achizitionate la un pret special promotional de catre utilizator/ abonat, prin intermediul Site-ului, respectand termenii descrisi mai jos, pe care utilizatorul/ abonatul ii accepta complet si neconditionat.
Prin plasarea unei comenzi sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acesteia. Site-ul nu poate fi facut responsabil pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea datelor transmise pe Site. Informatiile furnizate pentru inregistrare pe Site/ inscriere la oferta trebuie sa fie corecte. Optand pentru inregistrare, va obligati sa ne furnizati corect numele, adresa si alte informatii utile.
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Utilizator/ Cumparator.
Site-ul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul unui utilizator pe Site daca se considera ca actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Site-ul, fara sa fie obligat sa ofere o explicatie.
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, prin informatiile primite pe e-mail, de notificare a finalizarii comenzii de pe Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Site-ul poate publica informatii despre produse si/ sau servicii si/ sau promotii practicate de catre acesta, sau de catre oricare alt tert cu care zilanonline.ro are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/ sau a serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/ dinamice/ prezentari multimedia etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Intreg continutul acestui site poate fi modificat si va este oferit "CA ATARE" fara a se oferi nicio garantie de niciun fel, fie aceasta expresa sau implicita.
Societatea isi rezerva dreptul de a modifica unilateral si fara nicio notificare prealabila continutul, forma de prezentare si/ sau structura Site-ului, in orice moment si nu va avea nicio raspundere in acest sens si/ sau Termeni si Conditii.
Societatea se extinde continuu, isi actualizeaza si optimizeaza website-ul, produsele si serviciile aferente, in paralel avand dreptul de a modifica liber termenii si conditiile de utilizare a website-ului. Din acest motiv, se recomanda utilizatorilor/ abonatilor sa citeasca termenii si conditiile de utilizare la intervale regulate de timp pentru a se informa cu privire la eventualele schimbari de continut.
Astfel de schimbari, modificari, adaugari sau eliminari ale Termenilor si Conditiilor de utilizare vor intra in vigoare imediat dupa publicarea lor pe Site. Orice utilizare a Site-ului, urmare a unei astfel de modificari sau schimbari, se considera acceptare de catre Cumparator/ Utilizator a schimbarilor, modificarilor, adaugirilor sau eliminarilor din continutul Site-ului.

Manusa de bucatarie cadou pentru toate comenzile platind card online.

Politica de retur

Cumparatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:


1. Produsele comandate se dovedesc a fi neconforme cu specificatiile din oferta

Clientul poate solicita returnarea acestora pentru inlocuire sau rambursarea  a contravalorii DOAR DACA aceste se dovedeste intradevar a fi neconforme specificatiilor si nu au fost folosite. In caz contrat, rambursarea integrala NU ESTE POSIBILA! Costurile de retur si de transport pentru produsul returnat sau inlocuit sunt suportate in acest caz de catre Z-online International Marketing SRL.


2. Livrarea altor produse decat cele solicitate

Aceasta situatie trebuie semnalata imediat. Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, sau poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii DOAR DACA ACESTE NU A FOST FOLOSIT. Daca produsul solicitat nu mai este in stoc se poate agreea inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare(clientul va plati diferenta de pret)sau cu un produs de o valoare mai mica (clientul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor). Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Z-online International Marketing SRL.


3.Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de

schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru restıtuıre cu card va fıı nevoıe sa comunıcatı unuıa dıntre operatorıı nostrı contul IBAN sı NUME DETINATOR CARD

In decurs de 3-15 de zile de la acceptarea returului o sa se restıtuıe banıı ın cont.


4. Clientul renunta la cumparare fara invocarea unui motiv in cel mult 30 de zile de la livrare

In acest caz, cumparatorul are obligatia sa notifice in scris Z-online International Marketing SRL ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 de zile de la primirea produsului (numai in cazul produselor livrate prin curier sau posta) taxa de transport VA FI OPRITA (19 LEI ). In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. Z-online International Marketing SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.

Costurile de retur si de transport pentru produsele returnate sau inlocuite SUNT SUPORTATE DE CATRE CLIENT (38 lei Dus-Intos). Aceasta situatie nu se aplica in cazul produselor cu greutati excesive. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile de la retur (conform legii in vigoare).

Pentru produsele si/sau comenzile voluminoase/cu o greutate mare, costul transportului tur-retur va fi in functie de costurile achitate catre firma de curierat.


Inlocuirea produselor sau inapoierea banilor, fara invocarea unui motiv, se face numai in urmatoarele conditii:

  • In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu trebuie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
  • Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte.

Produsele nu pot fi returnate dupa desigilare sau folosirea o singura data.

.

Nu pot fi returnate:


  • dispozitivele medicale;
  • produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, Z-online International Marketing SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.


Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.


In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.


In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.


In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc).

Model de formular de retragere (retur)

Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract (sa returnati un produs).

Catre Z-online International Marketing SRL,

5. Verificare colet inainte de acceptare.

Coletul trebuie verificat inainte de acceptare deoarece compania S.C. Z-Online International Marketing S.R.L. nu raspunde pentru produsele cu defectiuni fizice (indoituri, geamuri sparte, zgarieturi etc.).

In cazul in care coletul este acceptat de client, automat accepta cerintele mentionate mai sus si declara pe propia raspundere ca a primit produsul fara (indoituri, geamuri sparte, zharieturi etc.)


6. Comenzile cu deschidere colet la livrare

In cazul in care selectati obtiunea de deschidere colet la livrare, compania noastra nu isi asuma raspunderea pentru niciun fel de defect estetic sesizat ULTERIOR (indoitura, spartura, lovitura, etc.)

7. Produse care prezinta probleme estetice (lovituri, zgarieturi, socuri, crapaturi, sparturi etc)

Produsele care prezinta modificari fizice,lovituri,cioburi,zgarieturi,socuri mecanice sau electrice, trebuie semnalate in momentul primirii coletului! Daca un produs prezinta orice fel de problema si aceasta nu a fost semnalata in 48 de ore de la primirea coletului, returul produsului NU VA FI ACCEPTAT.

8.PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.

Articolul pe care doriti sa-I returnati trebuie sa fie nedeteriorat in ambalajul orginal cu toate echipamantele furnizate şi nefolosit


Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: ............


Comandate la data ............ / primite la data ............


Numele consumatorului ............


Adresa consumatorului ............


Data ............

Compania Z-Online International Marketing S.R.L. nu are nici-o obligatie pentru raspunderea civila a producatorului. Clientul accepta automat conditiile cand plaseaza o comanda si declara pe propria raspundere ca compania Z-Online International Marketing S.R.L. nu raspunde pentru problemele tert ale producatorului.